محدودیت های كرونایی در استرالیا و نیوزیلند تمدید می شود

محدودیت های كرونایی در استرالیا و نیوزیلند تمدید می شود

به گزارش خاتون یار مقامات استرالیا و نیوزیلند می گویند: به رغم مشاهده موفقیت هایی در كنترل كووید-۱۹ در این دو كشور هنوز برای كاهش قوانین فاصله گذاری اجتماعی و بازگشایی كسب و كارها زود است.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، شمار موارد جدید مبتلا شدن به كروناویروس جدید در استرالیا و نیوزیلند بدون پر شدن ظرفیت یا فشار به سیستم درمانی آنها به صورت قابل توجهی كاهش یافته است.
نیوزیلند به صورت گسترده در قرنطینه خانگی بوده و استرالیا هم خیلی از فعالیت ها را محدود كرده است.
نیوزیلند تابحال ۱۳۴۹ مورد مبتلا شدن و ۵ مورد مرگ ناشی از بیماری كووید-۱۹ را تایید كرده و استرالیا هم تابحال ۶۳۲۲ مورد مبتلا شدن و ۶۱ مرگ ناشی از این بیماری را گزارش داده است.
وزیر بهداشت استرالیا اعلام نموده كه با وجود كاهش موج شیوع كروناویروس در این كشور، حالا زمان رفع اقدامات قرنطینه ای و محدودیت ها نیست بلكه حالا باید با تداوم قرنطینه خانگی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی منتظر كاهش واقعی نرخ رشد باشیم.
بنا بر گزارش رویترز، نخست وزیر نیوزیلند هم اعلام نموده در حالیكه قرار بود نسبت به تمدید زمان قرنطینه خانگی در اواخر ماه مارس تصمیم گیری شود، این تصمیم تا ۲۰ آوریل به تعویق افتاده و تا آن زمان محدودیت های تردد پا برجا خواهد بود.



1399/01/25
23:24:20
5.0 / 5
2882
تگهای خبر: بیمار , بیماری , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان