جهادگران سلامت به 1250 زنجانی خدمات درمانی عرضه كردند

جهادگران سلامت به 1250 زنجانی خدمات درمانی عرضه كردند

خاتون یار: زنجان - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: با اعزام هشت اكیپ تیم پزشكی و پرستاری تحت عنوان جهادگران سلامت از جانب بسیج جامعه پزشكی این مدیریت در منطقه محروم شهر یكهزار و 250 نفر خدمات درمانی مجانی دریافت نمودند.


دكتر علی محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: بر این اساس از فروردین تا آبان امسال هشت اكیپ تیم پزشكی و پرستاری از جانب بسیج جامعه پزشكی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان در منطقه محروم شهر خدمات درمانی و مشاوره ای مجانی به مردم این منطقه عرضه كردند.
وی تصریح كرد: این اكیپ شامل پزشك عمومی، كارشناس آموزش تغذیه با شیرمادر، خدمات مامایی، مشاوره های روانشناسی، خدمات پرستاری همچون كنترل فشار خون و قند خون و كارشناس داروئی را به گروههای هدف عرضه كردند.
این مسئول افزود: این هشتمین اكیپ عرضه خدمات درمانی مجانی بسیج جامعه پزشكی مدیریت درمان استان امسال است كه در هشت ماه گذشته تعداد 39 تن از كادر پزشكی و درمانی زنجان به بیماران و نیازمندان خدمات مجانی عرضه دادند.
محمدی اضافه كرد: تعداد ویزیت های انجام شده توسط پزشكان عمومی 312 نفر، 633 مورد خدمات پرستاری و كنترل فشار و قند خون، 142 مورد خدمات مامایی، 137 مورد خدمات مشاوره های روانشناسی و 15 مورد هم مشاوره و آموزش تغذیه با شیرمادر در قالب این اكیپ ها به مردم عرضه شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان افزود: ارزش ریالی داروهای عرضه شده به مردم بالغ بر 18 میلیون و 700 هزار ریال بود كه هزینه این داروها از جانب سازمان بسیج جامعه پزشكی استان تقبل شده است.
وی یادآوری كرد: حضور پرشور بسیج در میدان در برهه كنونی یك لزوم انكار ناپذیر بوده و همت و روحیه جهادی پس از گذشت 40 سال از عمر پر بركت انقلاب همچنان در دل و جان بسیجیان متبلور است.
به گفته این مسئول، این خدمات هر ماه یكبار در مسجد امام رضا (ع) منطقه بی سیم زنجان با هماهنگی و اطلاع رسانی قبلی توسط امام جماعت و پایگاه مقاومت 28 بسیج این مسجد به مردم این منطقه عرضه می گردد.
به گزارش خاتون یار به نقل از ایرنا، الان 2 بیمارستان، یك پلی كلینیك و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می نمایند.
230 پزشك عمومی، متخصص و دندانپزشك، 135 مركز پاراكلینیك شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، 35 درمانگاه خصوصی و دولتی و 12 بیمارستان در استان طرف قرار داد تامین اجتماعی استان هستند.
9646/8068


1397/09/05
20:46:08
5.0 / 5
5074
تگهای خبر: بیمار , پزشك , خدمات , دارو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان