هشدار باردیگر تامین اجتماعی درباب کلاهبرداری از بیمه شدگان
به گزارش خاتون یار سازمان تامین اجتماعی اعلام نمود: هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد و یا نمایندگان شرکت هایی تحت عنوان همکار سازمان تامین اجتماعی برای تقاضای وجه در قبال ارائه کارت هوشمند درمان و هر خدمت بیمه ای و درمانی اساسا کلاهبرداری است و هیچ گاه از طرف این سازمان صورت نمی گیرد.
به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، باوجود هشدارهای مکرر سازمان تأمین اجتماعی و تاکید این سازمان در خصوص این که هیچ گاه تماسی از جانب این سازمان برای دریافت وجه در برابر خدماتی از قبیل عرضه کارت هوشمند درمان، کارت طلایی و... با بیمه شدگان و بازنشستگان صورت نمی گیرد، متاسفانه شاهد فریب بعضی از بازنشستگان و بیمه شدگان توسط افراد کلاهبردار هستیم.
بیمه شدگان و بازنشستگان توجه داشته باشند که در مواردی کلاهبرداران بعد از دسترسی به برخی اطلاعات افراد از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نشانی و شماره تلفن افراد و یا شعبه محل بیمه پردازی مبادرت به تماس و رجوع می کنند و لازم است که عموم مردم و بخصوص بیمه شدگان و بازنشستگان به صرف مشاهده برخی اطلاعات و یا ظاهر موجه افراد فریب نخورند و در صورت مواجه با هر نوع درخواست مشکوک، بلافاصله مبحث را به پلیس اطلاع دهند.
بار دیگر از بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی درخواست می شود، توجه داشته باشند که الکترونیکی شدن نسخه نویسی و حذف دفترچه های تأمین اجتماعی به هیچ عنوان منجر به دریافت وجه از بیمه شدگان و بازنشستگان به منظور عرضه کارت نخواهد شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در صورت مواجهه با تماس تلفنی یا رجوع حضوری افرادی برای دریافت وجه؛ مبحث را به پلیس و مراجع قضایی اطلاع دهند و برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشورت با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند.
منبع: khatoonyar.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب