جذب مدیران با معیارهای جدید در سازمان تامین اجتماعی

جذب مدیران با معیارهای جدید در سازمان تامین اجتماعی

معاون فرهنگی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی از انتصاب 390 مدیر استانی سازمان تامین اجتماعی در سطوح مختلف بوسیله طرح مدیران آینده و شرکت در آزمون جذب مدیران در دو سال قبل آگاهی داد.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، عادل دهدشتی در نشست دوم از سلسله نشست های رویای تامین اجتماعی فراگیر با موضوع شایسته گزینی و شایسته سالاری در تامین اجتماعی(طرح مدیران آینده) جزییات اجرای طرح مدیران آینده را تشریح و اظهار نمود: فراخوان عمومی جذب مدیران در سازمان تامین اجتماعی در تابستان سال ۹۸ منتشر گردید.
وی ادامه داد: تاکید ما بر جذب مدیران در استانها برحسب معیارهای جدید سازمان تامین اجتماعی بود. در همین راستا آزمونی در دی ماه ۹۸ توسط سازمان سنجش برگزار و نتایج آن اواخر اسفند ۹۸ اعلام گردید.

معاون فرهنگی و امور استانهای تامین اجتماعی با اعلان اینکه در اولین آزمون، ۷۰۰۰ نفر در زمینه های بیمه ای و درمانی که متعاقبا پست های مدیریتی در آن پیش بینی شده بود شرکت کردند اظهار نمود: باتوجه به بازنشستگی برخی مدیران در سطوح مختلف سازمان تامین اجتماعی، باید جایگزینی انجام می شد که با جذب مدیران جدید برمبنای شرکت در آزمون همراه شد.
دهدشتی اضافه کرد: قرار شد سوابق کاری افراد، نتیجه آزمون و نتیجه کانون های ارزیابی و صلاحیت عمومی و اجتماعی افراد در پروسه جذب مدیران استانی اثرگذار باشد که در این راستا برنامه ای تهیه و تدوین شد و مبنای عمل قرار گرفت.
وی با اشاره به این که به همین دلیل از میان رتبه های برتر اول تا بیستم هر استان، مدیران در زمینه های بیمه ای و درمانی انتخاب و منصوب شدند عنوان کرد: در حقیقت مدیران در سه سطح و باتوجه به نیاز سازمان تامین اجتماعی انتخاب شدند. البته برخی پست های مدیریتی در شهرستان ها در نقاط دور از کشور بود و بنا بر این نتوانستیم مدیران را از میان رتبه های اول تا بیستم انتخاب نماییم و ناگزیر شدیم مدیرانی را از میان رتبه های ۲۰ تا ۴۰ انتخاب و منصوب نماییم.
بگفته دهدشتی در مجموع در آزمون مرحله اول در سال ۹۸، ۷۰۰۰ نفر و در آزمون مرحله دوم در شهریور ماه ۹۹، ۱۱ هزار نفر شرکت کردند و در مجموع ۳۹۰ انتصاب در دو سال قبل و ۳۲۰ انتصاب از بین رتبه های یک تا ۲۰ آزمون صورت گرفته است.
به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، روزبه کردونی، مدیرعامل موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی نیز با اعلان اینکه سیاست های اجتماعی و رفاهی کارکردی جز رضایت جامعه هدف و افزایش امید و اعتماد و سرمایه اجتماعی ندارد اظهار داشت: هرکارکردی در ساختار اجرائی باید منجر به انتفاع و رضایتمندی جامعه هدف شود.
وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی علاوه بر کارکردهای مختلف یک نهاد گفتمان محور نیز شمرده می شود. در دوره مدیریت حاضر تامین اجتماعی در قالب نشست های دیده بان تامین تمام مشکلات سازمان تامین اجتماعی را با حضور ذینعفان و شرکای اجتماعی مطرح و مورد بررسی قرار داده است و کارکرد این جلسه ها این بود که انتظارات مخاطبان سازمان نیز برآورده شود.
کردونی افزود: مدیریت سازمان در دو سال قبل دارای خاصیت هایی بوده است که اولین آن، گفتمان محوری و مبتنی بر فهم دقیق از نظام تامین اجتماعی و دوم گفت و گو محوری در قالب دریافت نظرات و حل مسائل پیچیده و نهایتاً نقدپذیری و مشورت پذیری است که در کارکرد دوساله اخیر به خوبی نمایان است.



1400/03/12
12:55:27
0.0 / 5
949
تگهای خبر: درمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان