با حضور قالیباف

4400 واحد مسكونی مددجویان كمیته امداد واگذار شد

4400 واحد مسكونی مددجویان كمیته امداد واگذار شد

از تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته امداد حضرت امام، ۴ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی ویژه مدد جویان در استان های تهران، کرمان و خراسان جنوبی تحویل داده شد.


سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد حضرت امام در این مراسم که روز چهارشنبه ۲۷ اسفندماه در شهرستان پیشوا برگزار شد، اظهار نمود: مسؤلان کمیته امداد خویش را خادم و نوکر افرادی می دانند که ولی نعمت مسؤلان هستند و تلاش دارند تا به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتباراتی که مجلس در بودجه سال ۱۴۰۰ تعیین کرده، بهترین خدمات را به مددجویان عرضه کنند.
وی ادامه داد: امروز به برکت روز پاسدار و مناسبت های ماه شعبان، ۳۵۲ واحد مسکونی از پروژه های بلااستفاده مسکن مهر به صورت رسمی به مددجویان واگار شده و امروز ۸۲ خانواده در این پروژه ساکن شده و مابقی تا فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در این منازل ساکن می شوند.
وی اظهار نمود: همزمان با این برنامه، ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در استان خراسان جنوبی و هزار و ۲۵۰ واحد در کرمان تحویل مددجویان کمیته امداد می شود.
بختیاری اضافه کرد: سال قبل با تفاهمنامه میان کمیته امداد و رئیس سازمان برنامه بودجه، راه اندازی ۱۷ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد منعقد شد که ۵ هزار واحد در خراسان جنوبی، ۶ هزار واحد در کرمان، ۶ هزار واحد در سیستان و بلوچستان و ۵۰۰ واحد در خراسان جنوبی راه اندازی می شود که ۲ هزار و ۵۰۰ واحد خراسان جنوبی امروز و ۲ هزار واحد باقیمانده تا شهریورماه سال ۱۴۰۰ واگذار می شود.
وی اظهار داشت: در استان کرمان هم راه اندازی ۲ هزار و ۷۴۴ واحد در دستور کار قرار دارد که هزار و ۵۴۰ واحد امروز افتتاح و ۲ هزار و ۲۵۶ واحد باقیمانده تا شهریور ماه سال ۱۴۰۰ واگذار می شود.




منبع:

1399/12/28
14:11:20
0.0 / 5
995
تگهای خبر: خانواده , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان