پایش اسامی مشمولان طرح پوشش بیمه ای روستاییان

پایش اسامی مشمولان طرح پوشش بیمه ای روستاییان

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی درباب زمان اجرائی طرح پوشش بیمه ای اظهار داشت: تفاهمنامه های مربوطه با سازمانهای ذی ربط منعقد شده است و اسامی مشمولان طرح پوشش بیمه ای یك میلیون و 400 هزار خانوار درحال پایش است.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، علی شیرکانی درحاشیه مراسم رونمایی از طرح یک میلیون و چهارصد هزار خانوار روستایی و عشایری اظهار داشت: انتقال سوابق بیمه ای از صندوق به تامین اجتماعی درحال انجام است و هیچ مشکلی دراین زمینه وجود ندارد و الان برای بیش از ۲ هزار نفر انجام شده است، اما درباب انتقال سابقه از صندوق به تامین مشکلاتی وجود داشت که تفاهماتی دراین زمینه صورت گرفته و الان در شورای عالی رفاه است و به محض صدور مجوز از شورای عالی رفاه این مشکل در سازمان تامین اجتماعی نیز حل خواهد شد.
وی با اشاره به طرح پوشش بیمه ای یک میلیون و چهارصد هزار خانوار روستایی و عشایری درباب زمان اجرائی شدن این طرح اظهار داشت: تفاهمنامه های مربوطه با سازمانهای ذی ربط منعقد شده است، و اسامی اعلام شده درحال رصد و پایش است و به محض پرداخت بودجه ۵ درصدی دولت از جانب سازمان برنامه و بودجه نسبت به بیمه کردن این افراد اقدام خواهیم کرد، اهتمام می نماییم تا بهمن ماه اجرائی شود.
شیرکانی اشاره کرد: به سبب محدودیت های کرونایی اهتمام می نماییم که تمام مراحل بیمه ای این افراد بدون مراجعه حضوری آنها صورت گیرد.




منبع:

1399/07/20
14:35:55
5.0 / 5
1308
تگهای خبر: دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان