افتتاح 5000 واحد مسكونی برای محرومان تا اختتام امسال

افتتاح 5000 واحد مسكونی برای محرومان تا اختتام امسال

خاتون یار: بگفته مدیرعامل بنیاد بركت در حوزه عمرانی امسال 150 مدرسه راه اندازی شد همین طور تا اختتام امسال 100 مسجد، 10 خانه بهداشت و بیش از 5000 واحد مسكونی افتتاح می شود.



به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، امیرحسین مدنی که در استان خوزستان حضور دارد در ارتباطی ویدئوکنفرانسی با مراسم افتتاح ۱۹۱ طرح بهره مند شده از تسهیلات قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری و افتتاح طرح ملی پوشش بیمه اجتماعی یک میلیون و ۴۰۰ هزار روستایی و عشایر با اشاره به خدمات ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم اظهار داشت: مجموعه ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) فارغ از جریانات سیاسی در همه برهه ها در کنار همه دولت ها بوده و افتخارش خدمت به قشر محرومان است.

وی اضافه کرد: در سیل خوزستان مجموعه ستاد اجرائی در کنار مردم و سایر بخش ها قرار گرفت تا امدادرسانی کند و جزو نخستین مجموعه ها بود. در دوران شیوع ویروس کرونا هم شاهد می باشیم که همه توانش را به کار گرفته است و در حال ارائه خدمت است.

مدیرعامل بنیاد برکت با اعلان اینکه اصل کارهای ستاد اجرائی فرمان امام (ره) در حوزه توانمندسازی و اشتغال زایی متمرکز است، اظهار داشت: بیش از ۲۰ هزار طرح اشتغال زایی روستایی در ستاد اجرائی امام در سال ۹۹ شروع شده است و امروز به بهره برداری می رسد. در سه سال قبل توجه ویژه ای در حوزه روستایی و اشتغال های خرد و خانگی داشته ایم که تا امروز به ۶۰ هزار طرح رسیده است و تا آخر سال به ۱۰۰ هزار مورد می رسد.

مدنی افزود: امروز با دستور رئیس جمهوری ۲۰ هزار شغل افتتاح می شود. تمام مشاغل با کدملی قابل دسترسی است و اطلاعات آن می تواند در اختیار مجموعه های مختلف قرار بگیرد.

وی با اعلان اینکه در حوزه تامین پروتئین مانند گوشت، پوشاک و صنایع دستی اتفاقات بزرگی در عرصه تولید روستایی رخ داده است اظهار نمود: سال قبل ۱۶ هزار تن گوشت قرمز توسط مشاغل شکل گرفته تولید شده است و تا آخر امسال می توانیم ۳۰۰ هزار شغل را در چارچوب ۱۰۰ هزار طرح به سرانجام برسانیم که این کار در بازه زمانی سه ساله انجام شده است.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت در حوزه عمرانی امسال ۱۵۰ مدرسه افتتاح شد، همین طور تا اختتام امسال ۱۰۰ مسجد، ۱۰ خانه بهداشت و بیش از ۵۰۰۰ واحد مسکونی افتتاح می شود.

به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، رئیس جمهوری در این مراسم ۲۰ هزار و ۱۴۳ طرح اشتغال زایی روستایی و عشایری را به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح نمود.





منبع:

1399/07/15
12:00:48
5.0 / 5
1280
تگهای خبر: تولید , خدمات , دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان