معاون وزیر راه و شهرسازی:

بیمارستان شهید نورانی تالش پاسخگوی بیماران غرب گیلان است

بیمارستان شهید نورانی تالش پاسخگوی بیماران غرب گیلان است

به گزارش خاتون یار از گیلان معاون وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به اینكه بیمارستان شهید نورانی تالش پاسخگوی بیماران غرب گیلان خواهد بود، اظهار داشت: با عنایت به راه اندازی بخش جراحی قلب در این بیمارستان دیگر نیازی به رجوع بیماران به مركز استان نیست.


محمدجعفر علیزاده در حاشیه افتتاح بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی شهید نورانی تالش که توسط رئیس جمهور از راه ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به راه اندازی بیمارستان مذکور برپایه استانداردهای روز، اظهار نمود: بیمارستان شهید نورانی تالش بیشتر از ۳۰ تخت مراقبت های ویژه شامل سی. سی. یو و آی. سی. یو و ان.آی. سی. یو دارد.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان شهید نورانی به توسعه شاخص های سلامت در گیلان کمک می کند، اضافه کرد: با عنایت به شیوع بیماری کرونا و نیاز استان به عرضه خدمات بهداشتی و درمانی، افتتاح این بیمارستان می تواند رضایتبخش باشد.
معاون وزیر راه و شهرسازی، از افزایش شاخص تخت های فعال بیمارستانی به ازای هر ۱۰۰۰ نفر در گیلان اطلاع داد و تصریح کرد: متاسفانه گیلان همچنان از متوسط شاخص های کشوری در حوزه بهداشت و درمان عقب است.
علیزاده، با اشاره به اینکه بیمارستان شهید نورانی تالش پاسخگوی بیماران غرب گیلان خواهد بود، اظهار داشت: با عنایت به راه اندازی بخش جراحی قلب در این بیمارستان دیگر نیازی به رجوع بیماران به مرکز استان نیست.
وی با اشاره به توجه دولت به بخش های سلامت و درمان، خاطرنشان کرد: نیازمند همکاری سازمان برنامه و بودجه با وزارت بهداشت هستیم تا سایر بیمارستان های در دست ساخت گیلان همچون بیمارستان تخصصی پرفسور سمیعی روند رو به رشد داشته باشد.




منبع:

1399/06/27
19:22:18
5.0 / 5
1360
تگهای خبر: استاندارد , بیمار , بیماری , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان