طرح شور عاطفه ها با هدف كمك به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند

طرح شور عاطفه ها با هدف كمك به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند

معاون مالی و اداری كمیته امداد از اجرای طرح شور عاطفه ها با هدف كمك به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند آگاهی داد.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، مجید باجلان در دیدار با آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید با تشریح عملکرد کمیته امداد در ارائه خدمات به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت، اضافه کرد: کمیته امداد بعنوان یادگار ماندگار امام راحل (ره) بزرگترین نهاد حمایتی کشور است و حدود ۲، ۵ میلیون خانوار نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند.
باجلان با اشاره به اجرای پویش ایران همدل، از فعالیت گسترده کمیته امداد در این پویش آگاهی داد و اظهار داشت: کمیته امداد با کمک صدا و سیما، آستان قدس، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام و همین طور سازمان بهزیستی قدم در چالش ایران همدل گذاشته است تا بتوانیم در شرایط شیوع ویروس کرونا که مشکلاتی برای هموطنان به وجود آمده است، کمک کننده باشیم.
رئیس قرارگاه خورانیدن حسینی بر لزوم کمک به خانواده های نیازمند در شرایط کرونا در کشور اشاره نمود و اظهار داشت: طرح خورانیدن حسینی با هدف توزیع غذای گرم میان نیازمندان از عید غدیر شروع شده و تا اختتام ماه صفر ادامه دارد.
وی به اجرای طرح شور عاطفه ها با هدف کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند اشاره و اشاره کرد: طرح ابتدایی کمیته امداد تهیه ۵۰ هزار تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، در این دیدار همین طور آیت الله العظمی علوی گرگانی ضمن قدردانی از مدیران و امدادگران کمیته امداد برای ارائه خدمات به نیازمندان جامعه اظهار داشت: گزارش عملکرد مثبت این نهاد در خدمت رسانی به فقرا و مستضعفان مژده ای برای ما و همه دلسوزان بود.
وی افزایش کمک های مردم به کمیته امداد را بهترین نمونه موفقیت این نهاد در جلب مشارکت مردم برشمرد و اظهار داشت: تا می توانید خدمات خودرا در جامعه بیشتر کنید که سبب برکات فراوان خواهد شد.
این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه همیشه دعاگوی شما امدادگران هستم، اضافه کرد: از خداوند متعال خواهان توفیقات بیشتر شما در خدمت به محرومان هستم.



1399/06/21
17:50:15
5.0 / 5
1292
تگهای خبر: خانواده , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان