آغاز پذیره نویسی صندوق ثروت و سهامداری بازنشستگان كشوری

آغاز پذیره نویسی صندوق ثروت و سهامداری بازنشستگان كشوری

خاتون یار: وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی از آغاز پذیره نویسی صندوق ثروت صندوق بازنشستگی كشوری با نماد «مدیر» آگاهی داد.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، محمد شریعتمداری در توئیتر خود نوشت: خبرخوش؛ از امروز با عرضه سهام صندوق مدیریت ثروت در فرابورس، در بزرگترین پذیره نویسی اولیه ETF، صد هزار نفر از بازنشستگان کشوری که قبلاً ثبت نام کرده اند، سهامدار این صندوق می شوند.
او همینطور نوشت: ارزش هر واحد صندوق در فرابورس یک هزار تومان است و تا سقف هزار میلیارد تومان پذیره نویسی خواهد شد.
گفتنی است، پذیره نویسی صندوق ETF مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی کشوری با نماد «مدیر» از روز شنبه ۱۱ مردادماه ۹۹ شروع شده و تا ۲۲ مرداد ۹۹ انجام می شود. ارزش پایه هر سهم در زمان پذیره نویسی ۱۰ هزار ریال (یک هزار تومان) و حداکثر تعداد واحد قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی حقیقی و حقوقی "نامحدود" است. تمامی بازنشستگان کشوری مانند سایر خریداران سهام، می توانند به تعداد نامحدود و به صورت نقدی بوسیله کارگزاری های بورس مبادرت به خرید نقدی این سهام کنند. برای بازنشستگانی که قبل از این تقاضای خودرا جهت استفاده از تسهیلات یک میلیون تومانی در سایت صندوق بازنشستگی ثبت کرده اند، اعتبار این تسهیلات به شرط داشتن کد بورسی در زمان ثبت نام، به صورت خودکار به سهام تبدیل گشته و در سبد سهام فرد در کارگزاری ها قابل مشاهده و دسترس است.






منبع:

1399/05/13
11:57:58
5.0 / 5
1992
تگهای خبر: سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان