هشدار گسترش بازار مواد مخدر در منطقه آسیا - پاسفیك

هشدار گسترش بازار مواد مخدر در منطقه آسیا - پاسفیك

به گزارش خاتون یار سازمان ملل اعلام نمود: بازار خرید و فروش مواد مخدر در آسیا - پاسفیك در بحبوحه همه گیری بیماری كووید ۱۹ گسترش یافته است.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، بنابر اعلام سازمان ملل، بازارهای غیرقانونیِ خرید و فروش مواد مخدر در آسیا - پاسفیک همچنان گسترش و تنوع خویش را دارند و همه گیری کرونا ضربه ای به آنها وارد نکرده است.
این سازمان در گزارشی که بر مبنای اطلاعات جمع آوری شده در سال ۲۰۱۹ و سه ماه نخست ۲۰۲۰ میلادی اعلام نمود: تولید متامفتامین، شناخته شده ترین ماده مخدر در منطقه آسیا - پاسفیک، رکورد بالایی را به خود اختصاص داده و این درحالیست که قیمت آن در شرق و جنوب شرق آسیا و همینطور استرالیا و نیوزیلند کاهش داشته است.
نماینده دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در منطقه جنوب شرق آسیا و پاسفیک اظهار داشت: تصور این مورد که جرائم سازمان یافته توانسته اند بازار فروش مواد مخدر را گسترش بدهند دشوار می باشد اما این اتفاق رخ داده است.
به قول وی درحالیکه جهان تمام توجه خویش را به سمت همه گیری بیماری کووید ۱۹ معطوف کرده است شواهدی وجود دارد در خصوص اینکه تولید و قاچاق مواد مخدر به رکورد بالایی در این منطقه رسیده است.
تحلیلگر مواد مخدر غیر قانونی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل اظهار داشت: بررسی ها از آن حکایت می کند که در قیمت خیابانیِ مخدر متامفتامین در بانکوک و مانیل، پایتخت تایلند و فیلیپین و یکی از بزرگترین بازارهای این مواد در جنوب شرق آسیا تغییری رخ نداده است که این امر نشان داده است رویدادهای اخیر هیچ تاثیری بر دسترسی به این مواد در بازار نداشته است.
به گزارش ژاپن تودی، همینطور نحوه خرید و فروش این مواد در سطح مصرف کننده بیشتر از راه شبکه های اجتماعی انجام می شود چون که به علت شیوع کروناویروس در تردد افراد محدودیت هایی اعمال شده است.



1399/02/28
14:33:34
5.0 / 5
2403
تگهای خبر: بیمار , بیماری , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان