در راستای اجرای پویش همدلی مومنانه انجام شد

پرداخت كمك هزینه ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزارتومانی به مددجویان نیازمند

پرداخت كمك هزینه ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزارتومانی به مددجویان نیازمند

خاتون یار: رئیس سازمان بهزیستی كشور از پرداخت كمك هزینه 300 تا 500 هزار تومانی بین 85 هزار نفر از مددجویان بهزیستی آگاهی داد.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، وحید قبادی دانا در جمع خبرنگاران با اعلان اینکه همزمان با ولادت امام حسن و انجام فعالیت ها در چالش همدلی مؤمنانه برای ۸۵ هزار نفر از افراد کمک هزینه معیشتی به حسابشان واریز شد، اظهار داشت: این مبلغ از ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان برای هر خانوار بوده است.
وی با اعلان اینکه مجموعا ۳۰ میلیارد تومان در این حرکت خیر برای خانوارهای جامعه هدف بهزیستی پرداخت شده است، اظهار نمود: حدودا ۶۰ هزار خانوار از این ۸۵ هزار خانوار، افراد دارای معلولیت داشتند و ۲۵ هزار خانوار دیگر کودکان دارای سرپرست غیر مؤثر یا زنان سرپرست خانوار نیازمند بودند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: این کمک ها با مساعدت مالی بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام انجام شده است. بنیاد مستضعفان مبلغ ۲۰ میلیارد تومان و ستاد اجرایی فرمان امام هم ۱۰ میلیارد تومان متقبل شدند. در چالش همدلی مؤمنانه هم تعداد زیادی از مردم شرکت کردند و کمک های نقدی و غیر نقدیشان را در استانهای مختلف جمع آوری کرده و در اختیار جامعه هدف بهزیستی قرار دادند.
قبادی دانا اضافه کرد: در این پویش مبلغ ۵۰ میلیارد نقدی و غیر نقدی جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است. تقاضا داریم تا مردم کمک های نقدیشان را به حساب مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی واریز نمایند و کمک های غیر نقدی را به دفاتر استانی و شهرستانی تقدیم کنند تا بر طبق جدول زمان بندی بین خانواده های جامعه هدف توزیع شود.





منبع:

1399/02/23
13:53:11
5.0 / 5
2491
تگهای خبر: خانواده , زنان , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان