بخشودگی اجاره بهای اسفند، فروردین و اردیبهشت كلیه مستاجران بهزیستی

بخشودگی اجاره بهای اسفند، فروردین و اردیبهشت كلیه مستاجران بهزیستی

خاتون یار: رئیس سازمان بهزیستی كشور از بخشودگی كامل اجاره بهای ماه های اسفند98 و فروردین و اردیبهشت سال 99 كلیه مستاجرین سازمان بهزیستی از طرف كمیته عالی واگذاری و نظارت بر ماده 28 قانون تنظیم قسمتی از مقررات مالی دولت آگاهی داد.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، دکتر وحید قبادی دانا با بیان این خبر اظهار داشت: باتوجه به شرایط خاصی که شیوع بیماری کوید ۱۹ در کشور و در جهان به وجود آورده و باتوجه به مسائل اقتصادی که شرکای اجتماعی سازمان با آن مواجه گشته اند، این تصمیم توسط کمیته عالی واگذاری و نظارت بر ماده ۲۸ قانون در سازمان بهزیستی و با توجه به مصوبه هیئت محترم وزیران گرفته شده است.
وی اضافه کرد: بر این اساس بخشودگی کامل اجاره بهای اماکن واگذار شده به موسسات غیر دولتی همکار با سازمان بهزیستی مورد تصویب قرار گرفت که این مهم به ادارات کل بهزیستی استانهای سراسر کشور نیز ابلاغ گردیده است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، بر این اساس مراکزی مانند مهدهای کودک، مراکز توانبخشی روزانه، مراکز نگهداری شبانه روزی افراد دارای معلولیت و سالمندان، مراکز اقامتی بازتوانی و درمان اعتیاد، مجتمع های خدمات بهزیستی و سایر مراکزی که موضوع این ماده قانونی هستند از پرداخت اجاره بها در این سه ماه معاف خواهند شد.




منبع:

1399/02/14
20:44:32
5.0 / 5
2605
تگهای خبر: بیمار , بیماری , خدمات , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان