درخواستی برای مناسب سازی تولیدات سمعی و بصیری برای استفاده ناشنوایان

درخواستی برای مناسب سازی تولیدات سمعی و بصیری برای استفاده ناشنوایان

به گزارش خاتون یار مدیر كل روابط عمومی سازمان بهزیستی كشور طی نامه ای خطاب به مدیران كل استانی درخواست نمود تا آنها تولیدات سمعی و بصری خویش را جهت استفاده ناشنوایان مناسب سازی كرده و نسبت به اجرای این هدف از سایر دستگاه ها، همچون صدا و سیماهای استانی هم مطالبه گری كنند.


مسعود آسیما، در گفتگو با ایسنا، به نامه خودش به مدیران کل استانی اشاره نمود و اظهار داشت: در نامه مذکور از مدیران کل استانی بهزیستی خواسته شده است تا درمرحله اول تولیدات سمعی و بصری خویش را جهت استفاده ناشنوایان مناسب سازی کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور با اعلان اینکه در جهت وظایف تعریف شده اساسی جهت مطالبه گری مناسب سازی و دسترس پذیری امکانات تولیدات برای جامعه افراد دارای معلولیت از این بعد از تولیدات تصویری استان ها شامل فیلم و کلیپ، تیزر، موشن گرافی و... برای جامعه ناشنوایان باید با بهره گیری از زیرنویس یا استفاده از رابط ناشنوایان مناسب سازی شود، اضافه کرد: برهمین اساس از مدیران کل استانی خواسته شد تا درخواست مطالبه و مناسب سازی از سایر دستگاه ها، رسانه ها و صدا و سیمای استانها را پیشبینی و اجرا کنند.
به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، پیش از این هم وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور به دنبال انتشار کرونا و حضور بیشتر افراد در منازل خود، در نامه ای خطاب به ریاست سازمان صدا و سیما درخواست کرده بود تا برنامه های تلویزیونی برای جامعه مخاطب دارای معلولیت مناسب سازی شود.




1399/02/05
12:24:23
5.0 / 5
2624
تگهای خبر: تولید , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان