وام ازدواج 50 میلیون تومان شد

پبشنهاد تندگویان برای ذخیره وام افرادی كه زیر 18 سال ازدواج می كنند

پبشنهاد تندگویان برای ذخیره وام افرادی كه زیر 18 سال ازدواج می كنند

به گزارش خاتون یار معاون ساماندهی امور جوانان با اشاره به افزایش مبلغ وام ازدواج به 50 میلیون تومان، پیشنهاد كرد كه این مبلغ برای افراد زیر 18 سالی كه ازدواج می كنند تا رسیدن به سن بالای 18 سال با هدف امكان انجام معاملات بانكی توسط خودشان حفظ شود.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، محمدمهدی تندگویان با اشاره به اینكه در آمار سال قبل افرادی با سن بالای 55 و 60 سال وجود داشتند كه وام ازدواج را دریافت كرده اند و تعداد آنها هم به صورت افزایشی بود، اظهار داشت: نظر ما برای قانونگذاران این بود كه جامعه ای را كه می خواهیم در آن افزایش ازدواج شكل بگیرد و جامعه هدف واقعی ما هستند، رنج سنی از 18 سال به بالا باشند.
وی ادامه داد: در واقع آنها كه صاحب شغل هستند، امكان بازكردن حساب در بانك را دارند و عملا مزدوجینی هستند كه به شكل جدی وارد زندگی می شوند.
معاون امور جوانان با تاكید بر اینكه ما نمی گوییم اگر فردی زیر 18 سال ازدواج كرد وام دریافت نكند، خاطرنشان كرد: بلكه می گوییم این افراد سهمشان تا سن 18 سالگی محفوظ باقی بماند تا خودشان قدرت انجام معاملات بانكی را داشته باشند.
به قول تندگویان برای سال آتی طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی وام ازدواج 50 میلیون تومان شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در یك برنامه رادیویی با اشاره به اینكه در معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز بالای 3 هزار تشكل جوانان وجود دارد كه در كل كشور مشغول عرضه خدمات در حوزه های مختلف اجتماعی هستند، اظهار نمود: در ابتدای این دولت مجموعا در كشور زیر 100 تشكل وجود داشت كه امروز تا این تعداد رسیده است كه دستاورد بزرگی در حوزه جوانان است.
تندگویان افزود: یكی از اقدمات این تشكل ها و جوانان ایران كه از همه آنها سپاسگزارم این است كه آنها در همه اتفاقات كشور در كنار دولت و حتی جلوتر از دولت با كمك مردم و خیرین و حمایت وزارت خانه حضور داشته اند.



1399/01/11
23:34:18
5.0 / 5
3107
تگهای خبر: خدمات , دولت , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان