بختیار:

باید همه بخش های كشور در مقابله با كرونا به میدان بیایند

باید همه بخش های كشور در مقابله با كرونا به میدان بیایند

خاتون یار: رئیس فراكسیون پاسخگوی مجلس شورای اسلامی اصرار كرد كه باتوجه به جدیت این بیماری باید همه بخش های دولت و سایر اركان نظام از قبیل نیروهای مسلح وارد عرصه شده تا این ویروس ریشه كن شود.


علی بختیار در گفت و گو با ایسنا با اشاره به نامه رئیس مجلس شورای اسلامی به مقام معظم رهبری بمنظور تغییر رئیس ستاد مقابله با كرونا بیان كرد: باتوجه به اهمیت این بیماری رئیس مجلس شورای اسلامی نامه ای به مقام معظم رهبری نوشتند و ایشان نیز بر این نظر بودند كه رئیس جمهور باید ریاست این ستاد را برعهده بگیرد.
ایشان سپس اظهار نمود: باتوجه به جدیت این بیماری باید همه بخش های دولت و سایر اركان نظام از قبیل نیروهای مسلح وارد عرصه شده تا این ویروس ریشه كن شود. تمام افرادی حقیقی و حقوقی كه كاری از دستشان برمی آید باید به میدان آمده و منتظر مسئولیتی نباشند. مقابله با این ویروس همكاری همه بخش های كشور را می طلبد.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس اشاره كرد: رهبری نیز تاكید داشتند كه رئیس جمهور ریاست این ستاد را بر عهده گرفته و با سرعت بیشتری با بهره گیری از ظرفیت های بخش های مختلف كشور در مقابله با این ویروس پیش رفته تا از این شرایط خارج شویم.
ایشان سپس اشاره كرد: یكی از اقدامات ضروری تعطیلی بخش های اداری كشور است. اگر این تعطیلی صورت نگیرد ما نمی توانیم به سرعت به شرایط عادی بازگردیم. ماموریت تمام بخش ها باید روشن شود و هر بخش باید در چهارچوب وظایف تعیین شده پیش رود. ان شاءالله با تدبیر رهبری ستاد مقابله با كرونا جدی تر و فعال تر به كار خود ادامه می دهد تا این ویروس ریشه كن شود.





منبع:

1398/12/24
14:30:29
5.0 / 5
3190
تگهای خبر: بیمار , بیماری , دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان