معافیت موقت 6 ماهه برای مشمولان معتاد برای ترك اعتیاد

معافیت موقت 6 ماهه برای مشمولان معتاد برای ترك اعتیاد

خاتون یار: رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار داشت: معافیت موقت شش ماهه برای مشمولان معتاد، صرفا یكبار صادر می شود و در صورت ترك اعتیاد و ارائه گواهی از مراجع مربوطه به خدمت سربازی اعزام می شوند.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، سردار تقی مهری در این زمینه اظهار نمود: كلیه مشمولان پیش از اعزام به خدمت از نظر وضعیت جسمانی و روانی توسط پزشكان معاین اولیه در سراسر كشور معاینه می شوند تا مشمول بیمار به خدمت سربازی اعزام نشود.
وی اظهار داشت: بر طبق ماده 39 قانون خدمت وظیفه عمومی مشمولانی كه به مواد مخدر اعتیاد دارند و به هنگام معاینه اولیه شناسایی می شوند، از طرف مراكز وظیفه عمومی برای ترك اعتیاد به مدت حداكثر 6 ماه به مراجع مربوطه معرفی می گردند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا عنوان كرد: معافیت موقت شش ماهه برای مشمولان معتاد، صرفا یكبار صادر می شود و بعد از اتمام مهلت مقرر و انجام اقدامات درمانی در صورت ترك اعتیاد و ارائه گواهی از مراجع مربوطه به خدمت سربازی اعزام می شوند.
سردار مهری اشاره كرد: مشمولانی كه سابقه اعتیاد داشته اند و سلامتی آنان در شورای پزشكی وظیفه عمومی محرز شده، پیش از اعزام به خدمت، از طرف وظیفه عمومی تعهدی در خصوص عدم اعتیاد از آنان ستاندن می شود و خانواده آنان نیز در جریان گواهی و تعهد قرار می گیرند.
بر طبق گزارش سایت پلیس، این مقام ارشد انتظامی اشاره كرد: سربازانی كه حین خدمت به مواد مخدر، اعتیاد دارند، شناسایی و در واحدهای مستقل و مخصوص به كارگیری و به مراجع مربوطه ترك اعتیاد معرفی می گردند و در طول خدمت سربازی نیز تحت نظر قرار می گیرند.




منبع:

1398/12/11
13:53:59
5.0 / 5
3398
تگهای خبر: بیمار , پزشك , خانواده , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان