شناسایی متخلفانی كه خودرا با نام كارگر ساختمانی، بیمه كرده اند

شناسایی متخلفانی كه خودرا با نام كارگر ساختمانی، بیمه كرده اند

به گزارش خاتون یار قائم مقام سازمان تامین اجتماعی با اشاره به رفع همپوشانی های بیمه ای و بیمه شدگان من غیرحق كارگران ساختمانی اظهار داشت: با افرادی روبرو می باشیم كه شغل دیگری دارند اما با عنوان كارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند. تا كنون خیلی از این افراد شناسایی شده اند و این روند ادامه دارد.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، محمدحسن زدا در صفحه اینستاگرامی خود مطالبی ویدئویی تحت عنوان "دانستنی های تامین اجتماعی" منتشر می كند و به مرور برخی قوانین تامین اجتماعی می پردازد.
وی درباره پوشش بیمه ای كارگران ساختمانی اظهار نمود: طرح اصلاح قانون بیمه كارگران ساختمانی در مجلس در دست بررسی می باشد و طبق آخرین اطلاعات دریافتی، مراحل نهایی خودرا طی و در آینده نزدیك در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.
قائم مقام سازمان تامین اجتماعی افزود: اگر تامین اجتماعی به منابع پایدار مالی برسد می تواند كارگران ساختمانی پشت نوبتی را نیز تحت پوشش بیمه قرار بدهد.
وی با اشاره به رفع همپوشانی های بیمه ای اظهار داشت: با افرادی روبرو می باشیم كه شغل دیگری دارند اما با عنوان كارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند. تا كنون خیلی از این افراد شناسایی شده اند و این روند ادامه دارد.
زدا اضافه كرد: شناسایی بیمه شدگان من غیر حق یك روند دائمی است؛ در ابتدا بیمه این افراد را قطع نمی نماییم بلكه از آنها درخواست می نماییم از محل شغل اصلی شان بیمه شوند و اجازه دهند كارگران ساختمانی پشت نوبتی بتوانند خود و خانواده شان را بیمه كنند.



1398/11/17
16:26:35
5.0 / 5
3881
تگهای خبر: خانواده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان