واكنش ابتكار به اظهارات كریمی قدوسی

واكنش ابتكار به اظهارات كریمی قدوسی

خاتون یار: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در واكنش به اظهارات اخیر ˮكریمی قدوسیˮ كه مقابل او مطرح كرده است، با اشاره به اینكه «شخصیت، زندگی و تمام سوابق من خیلی شفاف تر از آن است كه امثال كریمی قدوسی بخواهد چنین مطالبی مقابل من مطرح كند»، اظهار نمود: حیف است كه در جمهوری اسلامی عمرمان را در پاسخگویی به بهتان زنی های توخالی و پوچی كه یك سری افراد مطرح می كنند، تلف نماییم.



معصومه ابتكار در گفت و گو با ایسنا، درباره اظهارات اخیر جواد كریمی قدوسی، نماینده مجلس شورای اسلامی و طرح اتهاماتی از طرف این نماینده مقابل معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، با تاكید بر اینكه این اتهامات سال قبل از طرف كریمی قدوسی مطرح شده بود، اظهار نمود: من مقابل ایشان شكایت كرده ام و امیدوارم كه دادگاه به شكایتم رسیدگی كند؛ اساسا به اتهاماتی كه از طرف آقای كریمی قدوسی مطرح گردیده است در دادگاه رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به اتهاماتی كه كریمی قدوسی درباره كاووس سید امامی نیز مطرح كرده است، اظهار داشت: درباره مرحوم كاووس سید امامی همین بس كه بگویم آشنایی مجموعه محیط زیست با ایشان در دوره محمدزاده، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست در دولت دهم بوده است. سید امامی در یك NGO غیر دولتی كار می كرد و نه در دوره قبل و نه در دوره ما هیچ ارتباطی با سازمان محیط زیست نداشته است و مطالبی كه در این خصوص مطرح می شود شانتاژ و جوسازی است.

رئیس پیشین سازمان محیط زیست با تاكید بر اینكه هنوز هیچ محاكمه ای برگزار نشده و آقای سید امامی نیز فوت كرده اند، اشاره كرد: بهتان زنی حتما جرم است و غیر از آنكه از جرایم اخلاقی و قیامتی شمرده می شود، در دنیا نیز جرم است و حتما به آنها پاسخ داده خواهد شد؛ ما شكایت كرده ایم و امیدواریم كه در این خصوص عدالت اجرا شود.

ابتكار با اشاره به اینكه «اتهاماتی كه از طرف كریمی قدوسی مطرح شده ارزش جوابگویی ندارد»، اشاره كرد: حیف است كه در جمهوری اسلامی عمرمان را در پاسخگویی به بهتان زنی های توخالی و پوچی كه یك سری افراد مطرح می كنند، تلف كنیم؛ شخصیت، زندگی و تمام سوابق من خیلی شفاف تر از آن است كه امثال آقای كریمی قدوسی بخواهد چنین مطالبی مقابل من مطرح كند.

به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، جواد كریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی طی روزهای اخیر در حساب كاربری خود در توئیتر نوشت: «خانم ابتكار كه با حمایت ایشان پروژه نفوذ سید امامی و جاسوسی از حوزه موشكی، دریایی و سپاه صورت گرفت و این روزها مقابل كمیته دو تابعیتی ها بیانیه می دهند؛ در بیانیه خود بگویند از چه سنی و چقدر در آمریكا بوده اند؟ با گرین كارت، تابعیت یا اقامت؟ فرزند ایشان چه نقشی در پرونده حوزه انرژی داشته».

سال گذشته نیز كریمی قدوسی طی سخنانی اتهاماتی را مقابل معصومه ابتكار بیان كرد كه ابتكار در آن زمان در واكنش به این اظهارات اظهار داشت كه در نامه ای به رئیس مجلس و همین طور با شكایت در قوه قضائیه در تلاش است تا یك دفعه برای همیشه به تهمت و دروغ های كریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس اختتام دهد.




1398/05/11
16:01:12
5.0 / 5
4259
تگهای خبر: خانواده , دولت , زنان , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان