وزیر آموزش انگلیس با هدف مقابله با محتوای مضر در اینترنت درخواست كرد

سلفی كمتر، واقعیت بیشتر

سلفی كمتر، واقعیت بیشتر

به گزارش خاتون یار وزیر آموزش انگلیس اخطار داده است كه این روزها جوانان با دیدگاهی اشتباه از موضوعات ˮعادیˮ بزرگ می شوند چون كه خیلی از موضوعات و مطالبی كه در رسانه های اجتماعی مشاهده می كنند، غیرواقعی هستند.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، "دامیان هیندز"، وزیر آموزش انگلیس خواهان انتشار "سِلفی "های كمتر و "واقعیت" های بیشتر از كاربران شبكه های اجتماعی شده و نسبت به خشونت ها و زورگویی های آنلاین و فشاری كه "تصاویر منفی" در رسانه های اجتماعی بر سلامت روان افراد وارد می كنند، اخطار داد.
یك گزارش بین المللی انتشار یافته در این هفته نشان داد كه انگلیس در بین ۴۸ كشورِ مطالعه شده، بیشترین مشكل را از نظر زورگویی های سایبری دارد.
هیندز از شركت های رسانه های اجتماعی، سلبریتی ها و اینفلوئنسرهای آنلاین خواسته تا مسئولیت جدی تری را در محافظت از جوانان در مقابل زورگویی ها و محتوای مضر در اینترنت بر عهده گیرند.
یك گزارش از سازمان همكاری و توسعه اقتصادی (OECD) نشان داده است كه مدیران مدارس انگلیسی بیشتر از هر كشور توسعه یافته دیگری با مشكلات زورگویی های آنلاین مواجه اند.
همینطور ۲۷ درصد از مدیران مدارس در انگلیس به صورت هفتگی مجبور به رویارویی با عواقب زورگویی های سایبری میان دانش آموزان هستند. این در شرایطی است كه میانگین این مورد به صورت بین المللی سه درصد است.
مدیر آموزش سازمان همكاری و توسعه اقتصادی با بیان این كه نباید از مدیران مدارس انتظار داشت با فشارهای ناشی از سوءاستفاده از راه رسانه های اجتماعی مقابله كنند، مقررات واضح تری برای پشتیبانی از مدارس را خواهان شد تا مدارس مجبور به مقابله تنهایی با این معضلات نشوند.
دامیان هیندز از سلبریتی ها هم خواسته تا با دقت بیشتری تصاویر و دیگر محتواها را در رسانه های اجتماعی منتشر كنند. او هم چنین اعلام نموده كه با عنایت به حضور همیشگی تلفن های همراه فشاری كه به جوانان وارد می كنند، بیشتر بوده و هیچ كس از زورگیری های آنلاین در امان نیست.
بنا بر گزارش بی بی سی، وزیر آموزش انگلیس اعلام نموده كه درس های مربوط به روابط از سال آینده در برنامه تحصیلی دانش آموزان قرار می گیرد كه به جوانان در مورد "اهمیت رفتار ایمن و قابل قبول آنلاین" آموزش خواهد داد.



1398/04/05
12:44:24
5.0 / 5
4415
تگهای خبر: رفتار , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان