به اموال بازنشستگان چوب حراج نزده ایم

به اموال بازنشستگان چوب حراج نزده ایم

به گزارش خاتون یار مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری با تاكید بر اینكه باید بنگاه های زیان ده را تعیین تكلیف كرد و معنای آن چوب حراج زدن به دارایی ها نیست اظهار داشت: آنچه دنبال می نماییم حركت به سمت بنگاه هایی است كه سود بالاتر دارند.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، سید میعاد صالحی با اشاره به سیاست خروج از بنگاه داری كه در صندوق بازنشستگی كشوری دنبال می شود اظهار نمود: تا بحث خروج از بنگاه داری زیان ده عنوان شد، یك عده گفتند اینها می خواهند بنگاه ها را بفروشند و حراج كنند. چرا دل مردم را خالی می كنید؟ اصلاً اینطور نیست.
وی اضافه كرد: بنگاه هایی داریم كه سوء مدیریت، فساد، عدم دقت و ضعف تكنولوژی منجر به زیان دهی آن شده است. وقتی تكنولوژی منسوخ شده باشد، دیگر بنگاه نمی تواند ادامه كار بدهد، یا باید تكنولوژی و ماشین جدید وارد نماییم، یا مسیر را به سمت دیگری تغییر دهیم چونكه اگر بنگاهی امسال ۵۰۰ میلیارد تومان زیان بدهد، سال بعد ۷۰۰ میلیارد تومان می شود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری كه در یك برنامه تلویزیونی حضور یافته بود، با تاكید بر اینكه باید بنگاه های زیان ده را تعیین تكلیف كرد و معنای آن چوب حراج زدن به دارایی ها نیست اظهار داشت: آنچه دنبال می نماییم حركت به سمت بنگاه هایی است كه سود بالاتر دارند.
به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، صالحی همینطور در صفحه اینستاگرام خود توضیحات بیشتری در اینباره عرضه كرد و نوشت: بعد از آنكه اعلام كردیم قصد خروج از بنگاه داری زیان ده و ورود به سرمایه گذاری در حوزه های با ارزش افزوده بالا و پر سود را داریم، عده ای اینطور وانمود كردند كه انگار ما خدای ناكرده قصد چوب حراج زدن به اموال و سرمایه های بازنشستگان را داریم.
وی اضافه كرد: چرا به دروغ حرف هایی می زنند كه دل بازنشستگان عزیز را خالی می كند؟ چرا حرف ها و مواضع را به صورت وارونه منعكس می كنند؟ و البته چرا بعضی ها به یك باره نگران اموال بازنشستگان شده اند؟ این افراد، زمانی كه با سوء مدیریت ها و فسادها، صدها میلیارد زیان به اموال بازنشستگان وارد شد كجا بودند؟ آیا احتمالاً بین قطع دست مدیران فاسد از صندوق بازنشستگی كه چند صدمیلیارد تومان فساد آنها را تابحال شناسایی كرده ایم، و فعالیت های اخیر برخی كه خویش را بدون هیچ استنادی، نماینده بازنشستگان می دانند ارتباطی وجود ندارد؟.



1398/03/11
15:46:28
5.0 / 5
4341
تگهای خبر: تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان