بیمه شدگان مناطق سیل زده نگران دفترچه های بیمه خود نباشند

بیمه شدگان مناطق سیل زده نگران دفترچه های بیمه خود نباشند

خاتون یار: به منظور حمایت و همراهی با هموطنان استان های سیل زده گلستان، لرستان، ایلام و خوزستان، سازمان تأمین اجتماعی تمامی مساعی خودرا بكار برده است تا نمایش خدمات به مردم این مناطق بدون وقفه و در اسرع وقت صورت گیرد.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، بهروز كریمی مدیركل نامنویسی و حسابهای انفرادی سازمان تامین اجتماعی در این خصوص اظهار داشت: این سازمان با كارفرمایان شركتها، كارگاه ها و واحدهای صنفی 4 استان لطمه دیده از سیل كه در فروردین ماه قادر به نمایش فهرست و پرداخت حق بیمه پرسنل و كارگران خود نباشند، همراهی می كند و تا اختتام خردادماه همچنان به نمایش خدمات درمانی بیمه شدگان و افراد خانواده‌ی آنان ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: همین طور تمامی بیمه شدگان توافقی در مناطق سیل زده كه خود رأساً حق بیمه پرداخت می كنند چنانچه امكان بازگشت به شعب سازمان تامین اجتماعی و یا پرداخت حق بیمه ماه های آتی را نداشته باشند، بدون توجه به مهلت مقرر پرداخت همچنان تا اختتام خردادماه از استحقاق درمان برخوردار بوده و نگرانی دراین خصوص نداشته باشند.

به گزارش اداره كل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، كریمی اشاره كرد: تمامی مراكز ملكی سازمان تامین اجتماعی بدون نیاز به دفترچه بیمه و منحصراً با نمایش كد ملی خدمات درمانی را نمایش می كنند. از طرف دیگر خیلی از مراكز درمانی دولتی و دانشگاهی باز بوسیله شبكه های سیستمی با پایگاه های اطلاعاتی این سازمان تعامل دارند و به بیمه شدگان و افراد خانواده آنان خدمات درمانی لازم را نمایش خواهند كرد.



1398/01/25
15:24:04
5.0 / 5
4326
تگهای خبر: خدمات , درمان , دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان