كوتاه از دانشگاه تهران

دانشگاه تهران با بیمارستان شریعتی قرارداد همكاری امضا كرد

دانشگاه تهران با بیمارستان شریعتی قرارداد همكاری امضا كرد

به گزارش خاتون یار امضای قرارداد همكاری دانشگاه تهران با بیمارستان شریعتی و برگزاری نشست تخصصی گفت وگوی ایران شناسی همچون خبرهای كوتاه دانشگاه تهران است.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دانشگاه تهران، مدیر كل بهداشت و درمان دانشگاه تهران از عقد قرارداد با بیمارستان شریعتی در مورد عرضه خدمات به دانشجویان دانشگاه تهران اطلاع داد.
یوسف مقدس تبریزی مدیر كل بهداشت و درمان دانشگاه تهران، اظهار داشت: با عقد این توافق نامه دانشجویان می توانند با دریافت معرفی نامه از درمانگاه های خوابگاهی یا اداره كل بهداشت و درمان دانشگاه و همراه داشتن دفترچه بیمه و كارت دانشجویی، از خدمات بستری و جراحی، اقدامات تشخیصی اورژانسی (آزمایشگاه، رادیولوژی و...)، در ساعات شب و تعطیلی كلینیك 16 آذر و خدمات تصویربرداری تخصصی مانند سی تی اسكن، MRI و... به صورت مجانی بهره مند شوند.
وی اضافه كرد: این توافق نامه با عنایت به نزدیكی به مجتمع های خوابگاهی دانشگاه منعقد شده است و اقدامات تشخیصی و درمانی مانند اعمال جراحی زیبایی و غیره مشمول تعهدات بیمه ای را شامل نمی گردد.

** نشست تخصصی «گفت وگوی ایران شناسی»
نشست تخصصی «گفت وگوی ایران شناسی» همراه با رونمایی از پایگاه اینترنتی «انجمن ایران شناسی»، دهم دی 1397، با حضور استادان، صاحب نظران و علاقه مندان این حوزه در دانشكده ادبیات و علوم انسانی برگزار گردید.
در این نشست محمود جعفری دهقی عضو هیأت علمی گروه فرهنگ و زبان های باستانی، محمدرضا سحاب رئیس هیأت مدیره مؤسسه جغرافیایی و كارتوگرافی سحاب، طهمورث ساجدی صبا استاد زبان و ادبیات فرانسوی دانشگاه، جان اله كریمی مطهراستاد زبان و ادبیات روسی و بعضی از استادان و صاحب نظران این حوزه سخنرانی كردند.
در آخر نشست از وبگاه انجمن ایران شناسی به نشانی: anjomaneiranshenasi.ir رونمایی و پیشنهاد شد درس ایران شناسی به لیست واحدهای درسی در دبیرستان و دانشگاه ها اضافه شود.
**9491**1584


1397/10/21
22:03:16
5.0 / 5
4786
تگهای خبر: بیمار , خدمات , درمان , زیبایی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان