معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر:

۲۱۰۰ پروژه ملی با کمک داوطلبان جمعیت هلال احمر به ثمر رسید

۲۱۰۰ پروژه ملی با کمک داوطلبان جمعیت هلال احمر به ثمر رسید

به گزارش خاتون یار، گلستان معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از فعالیت بیش از 2 میلیون و 700 هزار نیروی داوطلب با این جمعیت خبرداد و اضافه کرد: 2 هزار و 100 پروژه ملی با کمک داوطلبان جمعیت هلال احمر به ثمر رسید.


اهورا احمدی بعداز ظهر یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ در آیین نکوداشت روز جهانی خیرین و داوطلبان که به همت جمعیت هلال احمر استان گلستان برگزار گردید، اظهار داشت: داوطلبان و خیرین نیکوکار کشور در یک ساله اخیر و در بازه زمانی آذرماه ۱۴۰۱ تا آذرماه ۱۴۰۲ بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان بمنظور کمک به اهداف انسان دوستانه هلال احمر اهدا کرده اند.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ پروژه ملی با کمک داوطلبان جمعیت هلال احمر در کشور به ثمر رسید است، گفت: داوطلبان هر کشور سرمایه های اجتماعی آن کشور هستند و بر اساس اعلام آمارهای رسمی بیش از ۲۰ میلیون جمعیت هلال احمر در دنیا وجود دارد که بیش از ۱۰ درصد این تعداد یعنی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار داوطلب جمعیت، سهم کشور ما است.
معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از رشد قابل توجه جمعیت هلال احمر کشور در یک سال قبل اطلاع داد و اشاره کرد: جمعیت هلال احمر ایران تلاش می کند سرمایه انسانی و پرارزش داوطلبان را مدیریت و ساماندهی کرده و ازظرفیت آنها برای مساعدت با نیازمندان بهره بگیرد.
احمدی با اشاره به اینکه سال قبل ۱۰۰ سالگی جمعیت هلال احمر ایران را جشن گرفتیم، گفت: تدوین بخشنامه عضویت جمعیت هلال احمر برای نخستین بار در کشور و گسترش زیرساخت های نرم افزاری همچون اتفاقات خوبی بود که در مدت یک سال قبل در سازمان هلال احمر کشور صورت گرفت.
وی تعداد کارهای داوطلبانه انجام شده جمعیت هلال احمر کشور را برمبنای نفر در سال قبل را ۲ میلیون و ۷۳۸ هزار نفر اظهار داشت و افزود: بیش از ۹۵۰ کاروان سلامت در کشور به راه انداختیم که ۱۶۷ هزار نفر از خدمات هلال احمر استفاده کردند.
معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران از کمک بلاعوض ۲۸۵ میلیارد تومانی سازمان هلال احمر به ۱۲۰ هزار نفر از نیازمندان کشور اطلاع داد و افزود: سال جاری هم با کمک خیرین مبلغ ۶۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به ۲۵ هزار نفر از افراد نیازمند داشتیم.


 

1402/09/19
16:31:02
0.0 / 5
252
تگهای خبر: خدمات , سلامت , نرم افزار
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان