بازدید مجازی از نمایشگاه عفاف و حجاب

بازدید مجازی از نمایشگاه عفاف و حجاب

به گزارش خاتون یار اولین نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب رمضان در ایام پایانی خود ركورد بازدید مخاطبان را شكست و یك میلیون بازدیدكننده از محصولات حوزه عفاف و حجاب بازدیدكردند.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا؛ نمایشگاه عفاف و حجاب که همه ساله ماه مبارک رمضان بعنوان بخشی از نمایشگاه قرآن کریم برگزار می شد، سال جاری با عنایت به عدم برگزاری نمایشگاه قرآن و تعطیلی بردار نبودن کار فرهنگی با مشارکت ۹۴ شرکت داخلی و به صورت مجازی برگزار گردید.

انجمن فعالان حوزه حجاب و عفاف کشور از سال ۹۵ با دغدغه فرهنگی وارد عرصه پشتیبانی از تولید کنندگان فعال حوزه حجاب و عفاف شد و برگزاری نمایشگاه مجازی یکی از راهکارهای انجمن برای جبران خسارت تولیدکنندگان این حوزه است. ۹۴ شرکت تولید ملزومات عفاف و حجاب در این نمایشگاه ثبت نام کردند که ۸۰ شرکت از آنها با عرضه محصول به معرفی محصولات و فروش آنها پرداخته اند.

این نمایشگاه برای تحقق شعار "مسئله عفاف و حجاب در هیچ شرایطی تعطیلی بردار نیست" و پشتیبانی از تولیدکننده های حوزه عفاف و حجاب که در شرایط شیوع کرونا، تعطیلی نمایشگاه بهاره، نمایشگاه قرآن و طرح فاصله گذاری اجتماعی با ضررهای زیادی روبرو شده بودند تا ۱۰ خرداد ماه برگزار می گردد.

با عنایت به شرایط کنونی کشور فن آوری های نوین به کمک تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب آمدند تا چرخ های متوقف صنعت پوشاک را به چرخش درآورد و بالغ بر ۷۰۰ محصول حوزه عفاف و حجاب را به صورت مجازی به دست مصرف کننده ها برساند.

این رویداد در حوزه مد و پوشاک فعالیتی نوآورانه است و توانسته با هم افزایی مجموعه های فعال در این عرصه اقدام به ایجاد بازاریابی اینترنتی محصولات حوزه عفاف و حجاب کند؛ تولیدکننده هایی که در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند؛ می توانند بعنوان شرکت خلاق محسوب شوند و از تسهیلاتی همچون وام ۴۰۰ میلیون تومانی معاونت برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهره مند شوند.

نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب ماه مبارک رمضان در پنج بخش چادرهای مهمانی و اجتماع، مانتو و عبایای اسلامی، شال و روسری، لباس های کودک و نوجوانان و ملزومات حجاب است. بر مبنای سند استراتژیک انجمن در این نمایشگاه هر آنچه یک بانوی مسلمان بتواند در اجتماع از آن استفاده نماید، موجود است.

نمایشگاه به صورت مجازی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را در شرایط سخت اقتصادی در کنار هم قرار می دهد تا اندکی از صدمه هایی که شرایط کنونی به آنها تحمیل کرده است را جبران کند. از طرفی مصرف کنندگان هم می توانند با قیمت مناسب محصولات را بدون حضور واسطه دریافت نمایند.
نمایشگاه تلاش می کند همراه با نظارت و پشتیبانی از تولیدکنندگان حجاب را بعنوان کالای فرهنگی با دسترسی بیشتر و قیمت ارزان تر به عموم مردم عرضه نماید.

در این رویداد شرکت هایی که با تأیید انجمن فعالان محصولات عفاف و حجاب و مرکز فناوری رایمون در نمایشگاه عفاف و حجاب رمضان ثبت نام کرده اند با موافقت ستاد فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بعنوان شرکت خلاق معرفی خواهند شد و از تسهیلات این شرکت ها بهره مند می شوند.

علاقه مندان می توانند تا ۱۰ خرداد به پایگاه اینترنتی نخستین نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب ماه مبارک رمضان www.hijab۹۹.ir رجوع کنند.



1399/03/08
13:16:19
5.0 / 5
1141
تگهای خبر: تولید , علمی , فناوری , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان