آموزش خودمراقبتی جدی گرفته شود

آموزش خودمراقبتی جدی گرفته شود

خاتون یار: همدان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: بهداشت و سلامت نقش مهمی در پیشرفت هر جامعه دارند و برای نیل به این هدف باید آموزش خودمراقتی جدی گرفته شود.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایرنا، سیدسعید شاهرخی روز پنجشنبه در نشست اعضای كارگروه سلامت و امنیت غذایی بیان كرد: ضعف عملكرد دستگاه در حوزه بهداشت و سلامت تاثیر منفی بر تمامی شئونات زندگی مردم می گذارد.
وی افزود: باید با برگزاری دوره های آموزشی و استفاده از ظرفیت رسانه ها در جهت پیشگیری از بیماری تلاش شود تا پیش از بروز بیماری آن را مهار كرد.
شاهرخی ادامه داد: باید با آموزش همگانی اجازه ندهیم فردی به بیماری و صدمه های مالی و روانی ناشی از آن مواجه شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: دستگاه های عضو كارگروه سلامت و امنیت غذایی باید درك صحیح از بهداشت داشته باشند و بدانند وظیفه تامین سلامت جامعه تنها وظیفه علوم پزشكی نیست.
شاهرخی اضافه كرد: حضور نیافتن روسای دستگاه های مسئول در نشستی با این اهمیت قابل قبول نیست ازاین رو این مورد از این پس رسیدگی می گردد.
وی افزود: با عنایت به نقش اطلاع رسانی در كاهش صدمه ها بخصوص در حوره بهداشت و درمان انتظار می رود نسبت به دعوت رسانه ها برای حضور در این نشست و انعكاس گزارش و یاداشت های متقن اهتمام ویژه ای صورت گیرد.
شاهرخی تصریح كرد: تمامی فعالیت های كارگروه سلامت و امنیت غذایی در صورت توجیه نشدن مردم نسبت به مساله بهداشت بی اثر می گردد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تصریح كرد: برای پیشگیری از عرضه مواد غذایی در مكان و شرایط نامناسب و غیر بهداشتی باید برنامه ریزی و كار فعالان این بخش بی رونق شود.
شاهرخی با اشاره به لزوم تولید مكان فرود بالگرد اورژانس برای امداد رسانی به مصدومان، از فرماندارن خواست با عنایت به تامین اعتبار مورد نیاز زمین در اختیار دانشگاه علوم پزشكی قرار دهند.
وی از تلاش دانشگاه علوم پزشكی در تدوین سند جامع سلامت استان قدردانی كرد و با تصویب آن در كارگروه سلامت و امنیت غذایی خواهان عرضه این طرح در كمیته برنامه ریزی شد.
7526/2090


5.0 از 5
4540
1397/02/28
12:52:03
تگهای خبر: بیمار , بیماری , پزشك , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان