وزیر بهداشت: سه بیمارستان همدان سال 97 بهره برداری می گردد

وزیر بهداشت: سه بیمارستان همدان سال 97 بهره برداری می گردد

خاتون یار: همدان - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی اظهار داشت: سه بیمارستان نیمه كاره تویسركان، بهار و اكباتان استان همدان در سال 97 تكمیل و بهره برداری می گردد.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایرنا، سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در جریان بازدید از روند اجرای طرح بیمارستان 82 تخت خوابی آیت الله بهاری شهرستان بهار، بیان كرد: هدف از سفر به همدان علاوه بر حضور در كنگره بزرگداشت شهدای وزارت بهداشت، بررسی وضعیت طرح های حوزه بهداشت و درمان همدان و رفع كاستی ها است.
وی اضافه كرد: بازدیدهایی از بیمارستان امام حسن (ع) فامنین و آیت الله بهاری شهرستان بهار صورت گرفت و دستورات لازم برای رفع نیازها صادر شد.
به گزارش خاتون یار به نقل از ایرنا، عملیات اجرایی بیمارستان آیت الله بهاری از سال 90 در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و با زیربنای هشت هزار و300 متر مربع در چهار طبقه شروع شده است.
برای اجرای این طرح تابحال 310 میلیارد ریال هزینه شده و تكمیل و تجهیز این بیمارستان نیازمند تخصیص 50میلیارد ریال دیگر است.
بیمارستان آیت الله بهاری شامل بخش هایی نظیر درمانگاه تخصصی، اورژانس، نوزادان و كودكان، زنان و زایمان، جراحی، دیالیز و مراقبت های ویژه است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در ادامه سفر خود به استان همدان از روند اجرای مركز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی بهار كه 90 درصد پیشرفت فیزیكی دارد، بازدید كرد.
به گزارش خاتون یار به نقل از ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در روز نخست سفر 2 روزه خود به استان همدان در شهرستان فامنین و در جمع نمایندگان و مسئولان استان همدان حضور یافت و امروز بامداد با حضور در شهرستان بهار با خانواده شهید 'میلاد مصطفوی' دیدار و از مركز جامع سلامت آیت الله بهاری این شهر بازدید نمود.
با پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی از سال 93 برگزاری كنگره كشوری گرامیداشت روز شهید در دستور كار قرار گرفت و این آیین سال های 93 و 94 در وزارتخانه برگزار گردید.
در سال 95 دانشگاه علوم پزشكی یزد میزبان برگزاری این كنگره بود كه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در این استان برگزار گردید.
امسال هم با پیشنهاد و اعلام آمادگی رئیس دانشگاه علوم پزشكی همدان، میزبانی این كنگره كشوری از جانب وزارتخانه به این دانشگاه واگذار شده است.
7526/2090


1396/12/17
20:35:06
5.0 / 5
4930
تگهای خبر: بیمار , پزشك , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان