فرماندار تهران خبر داد

جمع آوری بیشتر از ۷۰۰۰ معتاد متجاهر در تهران

جمع آوری بیشتر از ۷۰۰۰ معتاد متجاهر در تهران

به گزارش خاتون یار فرماندار تهران با تاكید بر ادامه روند اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر تا پاكسازی كامل تهران، از جمع آوری بیشتر از ۷۰۰۰ نفر از این افراد در سطح شهر تهران طی یك ماه اخیر اطلاع داد.


عیسی فرهادی در گفتگو با ایسنا، در تشریح ادامه روند اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر اظهار داشت: به حمدالله شاهد اجرای مناسب این طرح در سطح شهر تهران هستیم و تابحال بیشتر از ۷۰۰۰ نفر از معتادان متجاهر در تهران جمع آوری شده اند.
فرماندار تهران تصریح کرد که با اجرای این طرح، خیلی از مناطق تهران بخصوص محله هرندی از حیث وجود معتادان متجاهر پاکسازی شده است.
وی با اشاره به اینکه این طرح تا پاکسازی کامل شهر تهران ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: لازم است برای پاکسازی کامل شهر تهران همکاری همه جانبه ای از جانب دستگاه های مختلف و بخصوص رسانه ها وجود داشته باشد.
فرماندار تهران تاکید کرد: همانند گذشته معتادان متجاهر مبتلا به کروناویروس در محلی جدا از مراکز ماده 16 نگهداری و قرنطینه می شوند.
به گفته فرهادی، جمع آوری معتادان متجاهر توسط نیروی انتظامی انجام می شود و سازمان بهزیستی هم کار نگهداری را برعهده دارد؛ بدون شک در اجرای این طرح تست کرونا از معتادان متجاهر صورت خواهد گرفت و در اجرای طرح نیروهای دانشگاه های علوم پزشکی هم حضور دارند.



1399/03/21
11:37:13
5.0 / 5
2241
تگهای خبر: پزشك , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان