رئیس كل دادگستری استان مركزی خبر داد:

بازداشت عامل كودك آزاری در اراك

بازداشت عامل كودك آزاری در اراك

به گزارش خاتون یار ایسنا/مركزی رئیس كل دادگستری استان مركزی اظهار داشت: عامل كودك آزاری اخیر در شهرستان اراك بازداشت شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.


حجت الاسلام قاسم عبداللهی در گفت و گو با ایسنا، درباب كودك هشت ساله آزاردیده اراكی اظهار نمود: محتویات پرونده تشكیل شده در دستگاه قضائی نشانگر آثار ضرب وجرح بر روی كودكی است كه چندی قبل برای درمان به یكی از بیمارستان های شهر اراك مراجعه نموده است.
وی بیان كرد: بعد از بررسی های اولیه و اطمینان از اینكه كودك آزاری صورت گرفته است مراتب توسط سازمان بهزیستی استان مركزی به دادستانی گزارش شده است.
رئیس كل دادگستری استان مركزی در ادامه اظهار داشت: در تحقیقات اولیه دستگاه قضائی مشخص شد كه عامل كودك آزاری صورت گرفته نامادری بوده است كه بلافاصله تحت تعقیب قضائی قرار گرفته و بازداشت شده است و تحقیقات تكمیلی ادامه دارد.
وی به علایم ظاهری آزار و اذیت جسمی بر روی این كودك اشاره نمود و اضافه كرد: ایجاد كبودی، سیاه شدگی و سوختگی بر روی بدن كودك نشانگر آن است كه كودك آزاری صورت گرفته است.
حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به اینكه باتوجه به اهمیت موضوع، پرونده به صورت ویژه و در كمترین زمان ممكن رسیدگی خواهد شد، افزود: با مشاهده آثار جراحت بر روی بدن طفل، دادستانی بلافاصله نسبت به جلب نامادری بعنوان عامل اصلی كودك آزاری اقدام نموده است و دستگاه قضائی با قاطعیت و به صورت ویژه به این پرونده رسیدگی خواهدنمود.



1398/11/08
09:05:27
5.0 / 5
4161
تگهای خبر: بیمار , تحقیقات , درمان , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان