پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی در هفته آخر اسفند

پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی در هفته آخر اسفند

به گزارش خاتون یار معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور از پرداخت عیدی مددجویان این سازمان به اندازه یك ماه مستمری آنها در هفته پایانی اسفندماه اطلاع داد.


حسین نحوی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به زمان پرداخت عیدی مددجویان سازمان بهزیستی كشور پیش از اختتام سال اظهار داشت: عیدی مددجویان به اندازه یك ماه مستمری آنها پرداخت خواهد شد و این سازمان نهایت تلاش خودرا برای تأمین بودجه مورد نیاز این بخش می كند.
وی درباره افزایش بودجه حوزه توانبخشی سازمان بهزیستی باز اضافه كرد: در ارتباط با بحث معلولان افزایش بودجه مدنظر دولت در این بخش بیشتر از بخش های دیگر بوده بطوریكه در حوزه توان بخشی افزایش ۶۰ درصدی بودجه را داشتیم این درحالیست كه بخش های دیگر بین ۱۰ تا ۱۵ درصد رشد داشتند، بدین سبب با عنایت به مشكلاتی كه وجود دارد توجه به این بخش بیشتر از سایر بخش ها بوده است.
معاون توان بخشی سازمان بهزیستی كشور با اشاره به بودجه ۱۱۰۰ میلیاردی تخصیص یافته برای اجرای قانون پشتیبانی از حقوق معلولان در سال آینده، اظهار نمود: امیدواریم با همكاری مجلس مبلغ فوق برای اجرای این قانون افزایش یابد و در صورت تصویب مجلس به حدود ۲، ۱۰۰ میلیارد تومان برسد.
نحوی نژاد درباره افزایش مستمری معلولان برای سال آینده باز اظهار داشت: برمبنای قانون برنامه و بودجه باید هرسال حدود ۲۰ درصد مستمری افراد تحت پوشش رشد داشته باشد. این میزان رشد قطعی است اما در تلاشیم تا در ارتباط با معلولان درصد رشد بیشتر باشد.
وی ادامه داد: با تصویب قانون پشتیبانی از حقوق معلولان و اعتباراتی كه تخصیص یافته، احتمال اینكه این درصد رشد بیشتر باشد زیاد است البته به موضوعات مختلفی بستگی دارد؛ اول اینكه باید به تصویب نهایی مجلس برسد و اجازه این میزان رشد از طرف سازمان برنامه و بودجه باز صادر شود.



1397/12/16
13:21:45
5.0 / 5
4199
تگهای خبر: دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان